קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות50
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק הסרטנים של השף סטיוארט במרילנד

מרק הסרטנים של השף סטיוארט במרילנד
מרק הסרטנים של השף סטיוארט ממרילנד עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 237 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם תפוחי אדמה לתינוקות, בשר סרטנים, רוטב ווסטרשייר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב עלה דפנה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות תפוחים מקסימות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו מרק סרטנים במרילנד, מרק סרטנים במרילנד, ו מרק סרטנים במרילנד (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר מרק גדול או בתנור הולנדי, מטגנים את הבצל, השום והסלרי בשמן הזית על אש בינונית במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את תיבול הסרטן לרתיחה, תיבול פלפל לימון, ורוטב ווסטרשייר. מערבבים עד שכל הירקות מצופים בתיבול ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
תבליניםתבלינים
ירקירק
3
תוסיף את כל שאר המרכיבים חוץ מהסרטן. מבשלים על אש נמוכה עד תפוחי אדמה רכים, 45 דקות עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
סרטןסרטן
4
בעוד המרק מתבשל, לקטוף דרך בשר הסרטן רק כדי להבטיח כי כל הקליפות מוסרים. מערבבים סרטן ב -10 הדקות האחרונות של בישול.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
מרקמרק

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה בייבי, לחתוך לקוביותתפוחי אדמה בייבי, לחתוך לקוביות1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סן מרזאנו חתוך עגבניות במיציםסן מרזאנו חתוך עגבניות במיצים2ביוןסלרי, קצוץסלרי, קצוץ1בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול סרטן רתיחה (מומלץ: מפרץ הישן)תיבול סרטן רתיחה (מומלץ: מפרץ הישן)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטניםבשר סרטנים3ציפורןשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקהשעועית ירוקה1(יכול להיות או להרחיק)תיבול פלפל לימוןתיבול פלפל לימון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. האקסבייר מונו בורגון לס גרנדס קוטור שרדונה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.