קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות79
מגזין

מרק חם וחמוץ

מרק חם וחמוץ
מרק חם וחמוץ נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 1 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 139 גרם חלבון 80 גרם של שומן, וסך הכל 2227 קלוריות. המתכון הזה מכסה %74 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. אם יש לכם ציר עוף, רוטב סויה, ערמוני מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב טופו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה טופו כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. מתכונים דומים: מרק חם וחמוץ, ירקות מרק חם חמוץ, איך להכין מרק חם חמוץ, ו רוטב הפאדג'החם הטוב ביותר.

הוראות

1
מביאים מלאי לרתיחה, מוסיפים רוטב סויה, חזיר, פטריות & להדביק צ ' ילה, מבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בשר, פלפל, חומץ, במבוק, תירס תינוק, ערמוני מים, פטרייה וטופו, מבשלים 10 דקות
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים עמילן תירס עם 5 כפות מים ולהוסיף.להחזיר לרתיחה ושופכים את הביצים בזרם דק מאוד על פני השטח.
מרכיבים שתצטרך
4
תן לעמוד במשך 10 שניות לפני ערבוב בעדינות בשמן שומשום.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים עם קישוט של בצל ירוק קצוץ.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הרגל Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Habit Chenin Blanc
Habit Chenin Blanc
Chenin בסגנון קלאסי של העולם הישן עם המון minerality, פפאיה ירוקה, לימון מאייר, אגוז אפרסק לבן nutmet הערות פירות אבן רזה עם חומציות עסיסית. יין סופר-מזון ידידותי שהוא זיווג מטורף עם צדפות ועוף צלוי.