קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות14
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עגבניות עם עדשים-סגנון הודי

מרק עגבניות עם עדשים-סגנון הודי
מרק עגבניות עם עדשים - סגנון הודי עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 303 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. זה עובד טוב כמו מרק. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו כמון, זרעי חרדל, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: עדשים בסגנון הודי עם בשר חזיר Tenderloin, מרק עגבניות מתובל עם עדשים אדומות, ו מרק דלעת Paleo סקווש (בסגנון הודי).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Delaire גרף Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.