קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף עם אטריות אסיאתיות

מרק עוף עם אטריות אסיאתיות
עוף אסייתי מרק אטריות הוא חלב חינם ומספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 148 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פסטה שיער מלאך, מלח, שמן צמחיוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 38% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: מרק עוף עם אטריות אסיאתיות, מרק עוף עם אטריות אסיאתיות, ו מרק עוף עם אטריות אסיאתיות.

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף שום, זנגביל, ו lemongrass; לטגן 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עשב לימוןעשב לימון
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
3
מוסיפים מים ומרק; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים
4
מוסיפים עוף ופסטה; מבשלים 5 דקות או עד שהעוף נעשה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
פסטהפסטה
5
הסר מהחום; מערבבים במרכיבים הנותרים.
6
בואו לעמוד 5 דקות. תיפטר ממונגרס.
מרכיבים שתצטרך
עשב לימוןעשב לימון

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Quintan Essentia Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.