קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

מרק צדפות לטומוקו

מרק צדפות לטומוקו
מרק צדפות לטומוקו יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 9 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 177 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם מרק עוף, צדפות מתאימות, קצרות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 56%. נסו צ'או מיין לטומוקו, מרק צדפות / מרק צדפות מיסו, ו מרק צדפות תרד (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף ולנקז shiitakes. לקצץ ולהשליך גבעולים. חתיכות קטנות של פטריות.
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
פטריותפטריות
2
במחבת 4-5 ליטר, לשלב פטריות, מרק, אורז, בצל, ו 2 כוסות מים. מכסים ומביאים לרתיחה על חום גבוה. להפחית חום ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מרקמרק
בצלבצל
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בינתיים, לשפשף צדפות תחת מים זורמים מגניבים. זרוק כל זה לא לסגור כאשר נגע.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
מיםמים
4
מוסיפים צדפות למחבת, הופכים חום לגבוה, מכסים ומביאים לרתיחה שוב. להפחית חום ומבשלים עד צדפות פתוחות, על 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים במיזונה, ואז מצקת מרק לתוך קערות רחבות.
מרכיבים שתצטרך
מיזונהמיזונה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.