קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

מרק קארי אדום גזר

מרק קארי אדום גזר
מרק גזר בקארי אדום יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ומתכון צמחוני יש 252 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם מלח ופלפל, שמן canolan, גזר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. וזה טוב. מתכונים דומים: נקי לאכול גזר & מרק עדשים אדום ג'ינג'ר, מרק קארי אדום גזר, ו מרק גזר קארי.

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הגזר פרוס וג ' ינג ' ר ומבשלים על חום גבוה בינוני, ערבוב, עד הגזר הם פריך מכרז ושח קל, 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד מתרכך אבל לא השחמה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים את ציר העוף, מים, חלב קוקוס וממרח קארי לסיר ומביאים לרתיחה. מבשלים מעל חום מתון עד הגזר רך, על 25 דקות. מסננים את נוזל הבישול לסיר אחר, שמירה על המוצקים; להשליך את הג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
חלב קוקוסחלב קוקוס
משחת קארימשחת קארי
גזרגזר
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מעבירים את הגזר לבלנדר ומחית עם 1 כוס של נוזל הבישול עד חלקה מאוד. להחזיר את מחית לנוזל הבישול, להוסיף את גזר matchsticks ומבשלים עד במכרז, על 3 דקות. מתבלים במלח ופלפל. מצקת את המרק לקערות, מפזרים בצל ירוק, כוסברה ובזיליקום ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בצל ירוקבצל ירוק
גזרגזר
באזיל!באזיל!
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
מצקתמצקת
6
הפוך קדימה: המרק יכול להיות בקירור עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
7
המלצת יין: בניגוד לחלב קוקוס, ג ' ינג ' ר וקארי אדום במרק זה, נסה לבן קליפורניה ארומטי, פירותי, כגון Riesling יבש Trefethen 1997 או רכס אורן Chenin Blanc 1997.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה
ריזלינג יבשריזלינג יבש
חלב קוקוסחלב קוקוס
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מרקמרק
ייןיין
8
הערות: משחת קארי אדומה זמינה במכולת אסיה ובהזמנת דואר מחברת CMC (800-CMC-2780).
מרכיבים שתצטרך
משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יבש קריק יקב Chenin Blanc יבש, יין. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!