קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות18
מגזין

מרק שלוש שעועית

מרק שלוש שעועית
זקוקים למזון צמחוני ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו וטבעוני ? מרק שלוש שעועית יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מכיל 12 מנות עם 161 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -2 גרם שומן כל אחת. תמורת 77 סנט למנה , מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש חומוס, בזיליקום, שעועית פינטו ושן שום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 61% . הציון הזה די טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מרק שעועית נייבי (שינקן ושעועית) , מרק מהיר וקל {מיסו מרק עם אטריות סובה או שעועית מונג , ומרק שעועית לבנה טוסקנה עם ברוקולי ראבה - טוויסט שונה לגמרי במרק ירקות .

הוראות

1
בתנור הולנדי מטגנים בצל בשמן.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את תשעת המרכיבים הבאים. מבשלים ללא מכסה עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
3
מוסיפים שעועית ותרד; חום דרך.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Perrier-Jouet Grand Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.