קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות3
ציון בריאות62
מגזין

מרק תירס חריף

מרק תירס חריף
מרק תירס חריף יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב ולקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 3 מנות. מנה אחת מכילה 595 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-13 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם גרידת תפוז, חלב סויה, שום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. עם כפית ציון 91%, המנה הזו מדהימה. מרק תירס חריף, מרק תירס חריף, ו תירס חריף וצ'אודר סרטנים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים את תירס השופג והתירס הטרי בסיר גדול עם היין והמים. מביאים לרתיחה על אש גבוהה, ואז מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תירס טריתירס טרי
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
בינתיים מחממים את שמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית. מערבבים פנימה את הבצל, השום, הפלפל הצהוב, הפלפל האדום ופלפל הג ' לפנו. מבשלים ומערבבים עד שהירקות התרככו והבצל הפך שקוף, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מערבבים את תערובת הפלפלים לסיר עם התירס יחד עם חלב הסויה, האורגנו וסלסת הצ ' יפוטלה. מחזירים את המרק לרתיחה על אש בינונית-גבוהה, ואז מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, ומבשלים ללא כיסוי במשך 10 דקות. ממיסים את עמילן התירס ב 1/3 כוס מים צוננים, ומערבבים למרק המבעבע יחד עם הדבש, רוטב הסויה, גרידת התפוז ואבקת השום. מבשלים עוד 10 דקות כדי לעבות את המרק, תוך ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
גרידה כתומהגרידה כתומה
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
שמן פלפלשמן פלפל
סוימילקסוימילק
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
4
מסירים מהאש ומתבלים לפי הטעם במלח ופלפל סדוק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל סדוקפלפל סדוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

מרכיבים

3(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש (כגון פינו גריג'יו)יין לבן יבש (כגון פינו גריג'יו)2אוזניים תירס טרי, גרעינים לחתוך קלחאוזניים תירס טרי, גרעינים לחתוך קלח2ציפורןשום, טחוןשום, טחון3ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת שום, או לפי הטעםאבקת שום, או לפי הטעם2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1smallsפלפל חלפיניו, זרעי טחוןפלפל חלפיניו, זרעי טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,גרידה כתום מגורדגרידה כתום מגורד2(חוֹרֶף)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ1פלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות1בצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלסה צ'יפוטלהסלסה צ'יפוטלה3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור סדוק לפי הטעםמלח ופלפל שחור סדוק לפי הטעם9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב סויהחלב סויה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה תירס לבן קפואחבילה תירס לבן קפוא1פלפל צהוב, חתוך לקוביותפלפל צהוב, חתוך לקוביות

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

חמין תירס עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג. צ ' אודר יכול להפיק תועלת מלבן פריך כדי לחתוך את המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. השרדונה הרחבה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מטח שרדונה
מטח שרדונה
זהב בהיר בהיר. ניחוחות אגס ונקטרינה בשלים מראים בהירות טובה ומרימים ליס מעושן וניואנסים של דגנים קלויים עם אוורור. משיי וסרוג פתוח, המציע טעמי בוסתן ופירות בור מרוכזים המשלימים הצעות של שומר ודבש. האיכות המעושנת חוזרת בגימור ארוך וחלק שמשאיר אחריה תו עור אגס מר ומרענן.