קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

משמש מנטה צ'ימיצ' ורי

משמש מנטה צ'ימיצ' ורי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים דרום אמריקאים, אז נסו מנטה משמש צ'ימיצ' ורי. צופה הדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון צמחוני יש 63 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.16 דולר למנה. זה עובד היטב כרוטב ידידותי לתקציב. אם יש לכם עלי פטרוזיליה שטוחים, שמן זית, מיץ לימון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 59%. נסו עוף לבנים בקליפורניה עם משמש-מנטה צ'ימיצ' ורי, מנטה צ'ימיצ' ורי, ו מנטה צ'ימיצ' ורי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את משמשים 1 כפית דבש בקערה הוכחה חום לכסות במים רותחים. משרים את משמשים במשך 10 דקות כדי שמנמן.
מרכיבים שתצטרך
משמשמשמש
דבשדבש
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוציאים את המשמשים מהמים החמים וקוצצים גס.
מרכיבים שתצטרך
משמשמשמש
מיםמים
3
במעבד מזון שלבו את הנענע, הפטרוזיליה, הכוסברה, החומץ, גרידת הלימון והמיץ, השום, רוטב האדובו, הכמון, הפפריקה, המלח, הפלפל השחור, הפלפל האדום, כף הדבש שנותרה ושמן הזית והדופק עד קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
רוטב Adoboרוטב Adobo
גרידת לימוןגרידת לימון
פלפל אדוםפלפל אדום
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
שוםשום
כמוןכמון
דבשדבש
מיץמיץ
מנטהמנטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
מוסיפים את המשמשים המיובשים והדופק עד שהעקביות דומה לרוטב שמנמן סמיך. מכסים ומאחסנים במקרר כדי לאפשר לטעמים להתכנס ולהגיש עם בשרים על האש.
מרכיבים שתצטרך
משמשמשמש
רוטברוטב

מרכיבים

11 קילו קישואים,רוטב צ'יפוטלה אדובורוטב צ'יפוטלה אדובו11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולי כוסברה טריים ועליםגבעולי כוסברה טריים ועלים1צביטהצבטו פלפל אדום מרוסקצבטו פלפל אדום מרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשיםמשמשים מיובשים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחים טרייםעלי פטרוזיליה שטוחים טריים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טרייםעלי נענע טריים2ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1גרידה ומיץ לימוןגרידה ומיץ לימון11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר