קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

מתאבן חומוס ים תיכוני

מתאבן חומוס ים תיכוני
מתאבן חומוס ים תיכוני עשוי להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 18 גרם חלבון 36 גרם של שומן, וסך הכל 596 קלוריות. אם יש לך גרידת לימון, פיתות לחם, גבינת פטה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח המזרח התיכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. נסו מתאבן פיזזן הים תיכוני, מתאבן מהיר: פטריות ממולאות ים תיכוניות, ו חומוס ים תיכוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל חומוס החומרים לתוך בלנדר או מעבד מזון; להתמזג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
הוסף קצת מרק שמור אם אתה רוצה חומוס רזה.מקררים למשך כ-13 שעות כדי שטעמים יתערבבו.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
3
מעבירים תערובת לצלחת הגשה ומפיצים את החומוס באופן שווה לעיגול.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4
מקשטים עם התוספות לעיל על פי הטעם שלך בסדר הרשום.
5
מפזרים על כל עם פפריקה או סומאק.
מרכיבים שתצטרך
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
סומאקסומאק
6
מגישים עם משולשי פיתה מחוממים.
מרכיבים שתצטרך
שילוב של ה-2שילוב של ה-2

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס, סחוט (רתח במשך כ 5 דקות אם תרצה)חומוס, סחוט (רתח במשך כ 5 דקות אם תרצה)0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו4ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פטה, מתפוררתגבינת פטה, מתפוררת4ריבס, קצוץ טרי או קפואבזיליקום טרי, טחוןבזיליקום טרי, טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טרייה או פטרוזיליה, קצוצהכוסברה טרייה או פטרוזיליה, קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףחמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייהחמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואזיתים ירוקים, בזיליקום וטפנד שקדים (זיתים ירוקים, בזיליקום וטפנד שקדים)זיתים ירוקים, בזיליקום וטפנד שקדים (זיתים ירוקים, בזיליקום וטפנד שקדים)4ריבס, קצוץ טרי או קפואראש בצל ירוק, פרוס דקראש בצל ירוק, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואזית קלמטהזית קלמטה3(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון גרוסה (אופציונלי ואם מוסיפים לקצץ במיץ לימון)גרידת לימון גרוסה (אופציונלי ואם מוסיפים לקצץ במיץ לימון)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית (יכול לחלק עם מיץ חומוס)שמן זית (יכול לחלק עם מיץ חומוס)4ריבס, קצוץ טרי או קפואפפריקה או סומאקפפריקה או סומאק4ריבס, קצוץ טרי או קפואפיתות לחם, מחומם וחתוך למשולשיםפיתות לחם, מחומם וחתוך למשולשים4ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות רומא, קצוץ גסעגבניות רומא, קצוץ גס1(יכול להיות או להרחיק)מלח (או לפי הטעם)מלח (או לפי הטעם)1-2 כפות שמן זית כתית מעולהעגבניות מיובשות, בשמן זית (אתה גם לטפטף שמן על מטבל)עגבניות מיובשות, בשמן זית (אתה גם לטפטף שמן על מטבל)4ריבס, קצוץ טרי או קפוארסס קל שמן זית כתית נוספת או שמן מעגבניות מיובשותרסס קל שמן זית כתית נוספת או שמן מעגבניות מיובשות3(חוֹרֶף)טחינה (ממרח שומשום)טחינה (ממרח שומשום)2(חוֹרֶף)יוגורט רגיל (אופציונלי) או 2 כפות שמנת חמוצה (אופציונלי)יוגורט רגיל (אופציונלי) או 2 כפות שמנת חמוצה (אופציונלי)