קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

נאצ'וס בלנקו עם רוטב חלפיניו קלוי

נאצ'וס בלנקו עם רוטב חלפיניו קלוי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d 'oeuvre, אז תנו הזדמנות ל נאצ' וס בלנקו עם Salsan חלפיניו קלוי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 771 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 54 גרם שומן. אם יש לכם jalapenos, שמנת כבדה, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו קלוי Tomatillo Jalapeno סלסה עם אבוקדו, עוף טוסטדה עם רוטב חלפיניו צלוי, ו סינקו דה מאיו טבילה: צ'ילה con Queso & קלוי סלסה Jalapeno (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
עבור הצ 'יפס: במחבת גדולה לשפוך מספיק שמן כדי למלא אותו 1 אינץ' עמוק, ולחמם אותו 360 מעלות F. כאשר השמן מתחיל להסתחרר להוסיף את טריז טורטייה בקבוצות ומטגנים, מרפרף פעם אחת עד זהב ברז אור נשמע חלול, על 4 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
צ ' יפסצ ' יפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר לצלחת מרופדת בנייר מגבת ומפזרים כל אצווה עם קמצוץ של מלח כפי שהם ממוקמים על הצלחת.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
להעביר באופן שווה לשרת צלחות או מגש.
5
בינתיים להפוך את סלסה jalapeno: על תבנית אפייה לזרוק את חצאי jalapeno, בצל, ושום עם שמן זית ולסדר כך שיני שום להסתיר מתחת לחללים של חצאי jalapeno. מתבלים במלח ופלפל, וצולים בתנור עד שהחלפיניו מתחילים להשחיר ולשרוף יחד עם הבצל, כ-20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שוםשום
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
6
הסר מהתנור ומניח את כל החומרים, שמן כלול, למעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
תנורתנור
7
מוסיפים את הכוסברה, מניית העוף ומיץ הליים, מתמזגים עד לקבלת חלק, טעם ותיבול במלח. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלחמלח
8
לרוטב הגבינה: בסיר קטן על חום בינוני, מוסיפים את החמאה, שמן, בצל, מלח קמצוץ ופלפל טוחן זוג.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינהרוטב גבינה
חמאהחמאה
פלפלפלפל
בצלבצל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
לטגן עד הבצל רך, ולאחר מכן להוסיף את הקמח ומבשלים עד שהוא מפסיק קצף, אבל לא חום, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
10
מוסיפים את השמנת הכבדה ומערבבים עד מעובה, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
11
מוסיפים את הגבינה ומערבבים עד מומסים. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
12
כדי להרכיב את הנאצ 'וס, שכבה את הצ' יפס על מגש לפזר עם עוף מגורר, רסס רוטב גבינה, ולסיים על ידי ציפוי עם כמה סלסה חלפיניו.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
רוטב גבינהרוטב גבינה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
צ ' יפסצ ' יפס
סלסהסלסה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמחקמח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)3ירוק jalapenos, חצוי וזרעירוק jalapenos, חצוי וזרע6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדר20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות1עוף צלוי, בשר ללא עור מהעצמות וגרוסעוף צלוי, בשר ללא עור מהעצמות וגרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר לבנה, גרוסהגבינת צ'דר לבנה, גרוסה10טורטיות תירס לבן, מוערמים וחותכים 6 טריזים שוויםטורטיות תירס לבן, מוערמים וחותכים 6 טריזים שווים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. דרגונט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.