קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

ניוקי דלורית עם חמאה חומה מרווה

ניוקי דלורית עם חמאה חומה מרווה
ניוקי מתכון Butternut סקווש עם חמאה חומה מרווה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 4 שעות. מנה זו מכילה סביב 22 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 550 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. גשו לסופר וקנו את כל הקמח המטרה, תפוחי אדמה חלודים, דלורית, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו ניוקי דלורית עם חמאה מרווה, ניוקי דלורית עם חמאה מרווה, ו אטריות דלורית בחמאה חומה מרווה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 204°.
2
חותכים squashlengthwise לשניים; להשליך זרעים.
מרכיבים שתצטרך
3
Placesquash חצאים, לחתוך את הצד, על אפיית sheet ומברשת עם שמן. צלי עד סקווש הוא מכרז מאוד כאשר פירסינג עם שיפודושחה כתמים, על 1 1/2 שעות.מגניב במקצת. סקופ בשר מעבד intoprocessor סקווש; מחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
Transferto סיר בינוני; מערבבים כל הזמן חום overmedium עד מיצים להתאדות וpuree מתעבה, כ 5 דקות. מגניב.מידה 1 כוס(ארוז) מחית סקווש (מילואים הנותרים סקווש לשימוש אחר).
מרכיבים שתצטרך
5
בינתיים, לבשל תפוחי אדמה במדיאומוסוקפן של מים מלוחים רותחים עד מאודמחזר, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
ניקוז. Whilepotato חם, לחץ דרך תפוחי אדמה ricerinto בינוני קערה; מגניב לחלוטין. מדיד2 כוסות (ארוז באופן רופף) תפוחי אדמה חתוכים (reserveremaining תפוחי אדמה לשימוש אחר).
מרכיבים שתצטרך
7
מערבבים סקווש, תפוחי אדמה, 1/2 כוס פרמזן, ביצה, אגוז מוסקט, ומלח בקערה גדולה.בהדרגה להוסיף 1 3/4 כוסות קמח, ללושבמהירות לתוך תערובת בקערה עד הבצק מחזיק מעמד והוא כמעט חלק. אם הבצק הואמאוד דביק, להוסיף יותר קמח על ידי כף חופנים.להפוך את הבצק על פני השטח משוריין; לישהבלבד זמן קצר רק עד חלקה. מחולק ל-8 חלקים שווים.
מרכיבים שתצטרך
8
קו 2 גליונות אפייה גדולים עםגיליון.
9
מפזרים קלף בקלילות עםצבע. עבודה עם חתיכת בצק 1 בכל פעם, לגלגל את הבצק על משטח משוריין כדי about1 / 2 אינץ ' -חבל עבה.
מרכיבים שתצטרך
10
חותכים חבל לרוחב לחתיכות 3/4 אינץ'. עבודה עם חתיכה 1 בכל פעם, רול ניוקי לאורך גב של מזלג tines dippedin קמח, מה שהופך רכסים בצד 1.
מרכיבים שתצטרך
11
Transfergnocchi לסדינים אפייה. חזור עםצק מכתים. לכסות באופן רופף עם plasticwrap ולהירגע לפחות 1 שעה. לעשות קדימה: Canbe עשה 6 שעות קדימה. שמור צונן.
מרכיבים שתצטרך
12
עבודה ב 2 קבוצות, לבשל ניוקי בסיר גדול של מים מלוחים רותחים עד verytender, 15 עד 17 דקות (ניוקי יהיה floatto משטח אבל עשוי לבוא לפני השטח before beheing מבושל לחלוטין). באמצעות כפית מחוררת, להעביר ניוקי לאותם גיליונות קלף-linedbaking. מגניב. לעשות קדימה: יכול להיות made8 שעות קדימה. כסה באופן רופף וצינה.
מרכיבים שתצטרך
13
מבשלים חמאה במחבת גדולה וכבדה חום overmedium רק עד הזהב, stirringoften, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
14
הוסף מרווה; מערבבים 1minute.
מרכיבים שתצטרך
15
מוסיפים ניוקי; מבשלים עד לחימוםדרך ומצופים בחמאה, 5 עד 7minutes. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
16
העברה לקערה.
17
מפזרים 1/4 כוס
18
פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
19
מגישים עם פרמזן נוסף.
מרכיבים שתצטרך
1
עם הכופתאות, יוצקים את
2
Bastianich 2008 Vespa Bianco (איטליה, 38$), יין לבן עם פרחי בר והערות הדר.
מרכיבים שתצטרך