קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

ניוקי עם אספרגוס וזיתים ברוטב פסטו שמנת

ניוקי עם אספרגוס וזיתים ברוטב פסטו שמנת
ניוקי עם אספרגוס וזיתים ברוטב פסטו קרמי עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 768 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 45 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם גרידת לימון, זיתים, גבינת ריקוטה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. נסו ניוקי עם שרימפס, אספרגוס ופסטו, ניוקי עם שרימפס, אספרגוס ופסטו, ו ניוקי עם שרימפס, אספרגוס ופסטו (מתכונים דומים).

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס, לחתוך חתיכות 1/2 אינץ ' בזווית (כ 2 כוסות, שעועית ירוקה או אפונה לעשות תחליף נהדר)אספרגוס, לחתוך חתיכות 1/2 אינץ ' בזווית (כ 2 כוסות, שעועית ירוקה או אפונה לעשות תחליף נהדר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים, לחתוך לחצי (לקנות פחית זיתים מראש לחתוך ולחסוך לעצמך קצת זמן)זיתים שחורים, לחתוך לחצי (לקנות פחית זיתים מראש לחתוך ולחסוך לעצמך קצת זמן)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניוקי (בקירור או קפוא)ניוקי (בקירור או קפוא)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם איטלקיים מתובליםפירורי לחם איטלקיים מתובלים1לימון, גרידת, להשתמש בחצי השני דק פרוס כמו לקישוט אם אתה רוצהלימון, גרידת, להשתמש בחצי השני דק פרוס כמו לקישוט אם אתה רוצה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, לחתוך לשניים פרוס דק (השתמש פחות בצל אם אתה רוצה)בצל, לחתוך לשניים פרוס דק (השתמש פחות בצל אם אתה רוצה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזןגבינת פרמזן4ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב פסטו (השתמשתי בפסטו בזיליקום)רוטב פסטו (השתמשתי בפסטו בזיליקום)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח (קל ללכת עם המלח כמו פסטו וזיתים שניהם מלוחים)מלח (קל ללכת עם המלח כמו פסטו וזיתים שניהם מלוחים)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

ניוקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקסטלאני קיאנטי אנאטה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Castellani Chianti Annata
Castellani Chianti Annata
בצבע אדום אודם בהיר. האף הוא אינטנסיבי ופירותי עם ניחוח סגול רמז קל של דובדבנים דומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל אשר הופך רכות קטיפתי.זוגות היטב עם פסטות טעימות מנות פסטה מתובל. אידיאלי עם צלי, סטייקים, ועגל בגריל.תערובת: 90% Sangiovese, 10% Ciliegiolo