קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות13
מגזין

ניוקי פוטין עם צלעות קצרות ראגו וגרמולטה

ניוקי פוטין עם צלעות קצרות ראגו וגרמולטה
ניוקי Poutine עם Ragu צלעות קצרות וgremolatta עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 1 מנות. מנה אחת מכילה 1270 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 83 גרם שומן. אם יש לכם גבינת גבינה, ניוקי, ragu צלעות קצר צלוי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בגבינת הגבינה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינת קוטג'תות כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. נסו כבש ראגו עם ניוקי תפוחי אדמה: Pasticcio di Agnello con Gnocchi di Patate, ניוקאסל בראון אייל - צלע קצרה Poutine, ו Ragu Rib Short (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים את ראגו על ניוקי גבינה ומקשטים עם גרמולטה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מגושמתגבינה מגושמת
ניוקיניוקי

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לניוקי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הברון Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
# 28 יין ב -50 העליון של VinePair של 2018צבע אדום אודם בצבע אדום עם אף דק של אוכמניות הערות דומדמניות שחורות, רמזים בלסמיים ומתובלים. היין מציג מבנה חומצה מעולה, טאנינים מאוזנים היטב ואלגנטיים. ההשפעה בפה היא קטיפתי ועקבית.