קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

מרק ניוקי עוף שמנת

מרק ניוקי עוף שמנת
מרק ניוקי עוף שמנת לוקח בערך 1 שעה מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 517 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן. אם יש לכם מרק עוף, חצי וחצי, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הים תיכונית הזו. עם כפית ציון של 50%, המנה הזו מוצקה. נסו מרק ניוקי עוף שמנת, מרק עוף וניוקי שמנת, ו מרק עוף וניוקי שמנת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
ממיסים חמאה עם שמן זית בסיר מרק גדול על אש בינונית. מבשלים ומערבבים קישואים, סלרי, בצל, פלפל אדום, גזר ושום בחמאה החמה ובשמן עד שהירקות רכים, 8 עד 10 דקות. מערבבים קמח לתערובת, ציפוי ירקות; מבשלים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מערבבים מרק עוף לירקות, תוך ערבוב עד שמשחת הקמח משתלבת עם מרק ומרק סמיך וחלק, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
יוצקים בשני סוגים של חצי וחצי; מביאים לרתיחה. מבשלים עד להסמכה קלה, כ -5 דקות נוספות. מקפלים בעדינות עוף, ניוקי ותרד למרק. מתבלים במלח, פלפל שחור, טימין ואגוז מוסקט. התאם את העובי על ידי הוספת מרק עוף נוסף, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ניוקיניוקי
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)

מרכיבים

57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)2גזר, גרוסגזר, גרוס2ביוןסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות7056 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף, או יותר לפי הצורךמרק עוף, או יותר לפי הצורך473אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר עוף rotisserie מגוררבשר עוף rotisserie מגורר1pintsחצי וחצי ללא שומןחצי וחצי ללא שומן31אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4ציפורןשום, טחוןשום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה ניוקי קטןחבילה ניוקי קטן6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין קרקעטימין קרקע2426 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1פלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות60אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד טרי קרועתרד טרי קרוע1בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ1גדולקישואים, חתוכים לקוביותקישואים, חתוכים לקוביות

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיקיו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לניוקי. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. פייר לה פטה קרמנט דה לימו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פייר לה פטה קרמנט דה לימו
פייר לה פטה קרמנט דה לימו
צבע זהוב בהיר עם ניחוחות וטעמים תוססים של תפוח אפוי, דובדבן לבן ומרנג לימון. מקוויאר גורמה וצדפות ועד פופקורן, פייר לה פפטטה הוא יין רב תכליתי שמשתלב היטב עם מגוון מנות ומטבחים. נסו עם סלט אגסים אסייתי, לחמניות טונה חריפות, או צלעות חזיר ורסק תפוחים.תערובת: 70% שרדונה, 20% שנין בלאן, 10% פינו נואר