קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות19
מגזין

סופלה השוקולד המפורסם של רוי

סופלה השוקולד המפורסם של רוי
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? סופלה השוקולד המפורסם של רוי יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 2134 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 130 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם עמילן תירס, שוקולד חצי-מתוק, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. וזה די טוב. נסו סופלה השוקולד המפורסם של רוי, מרטיני השוקולד המפורסם של PMc, ו מרטיני השוקולד המפורסם של PMc (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כמו יין צעיר, Château Pindefleurs מאפשר פריחתו הטרייה לפרוח. שמור במרתף, זה פותח טעם ארוך ומשיי בפה, הסימן של Grands Crus של סנט אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק