קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות43
מגזין

סטייק לברביקיו בברוקלין

סטייק לברביקיו בברוקלין
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל סטייק לברביקיו בחצר האחורית בברוקלין. מנה זו מכילה סביב 50 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 375 קלוריות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 2 . אם יש לכם שום, סטייק סינטה, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במטבעה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מנטה כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-25 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מושלם עבור יום ולנטין. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סטייק טנדרלוין בשר צלוי קל, מג'יי-גוד בברוקלין., ו קוקטייל ברוקלין.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות המרלו של המנהל. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.