קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

סטייק סולסברי

סטייק סולסברי
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא חלב לקופסת המתכונים שלך, סטייק סולסברי עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 26 גרם חלבון , 28 גרם שומן , ובסך הכל 446 קלוריות . , מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 3211 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו בצל, ביצה, קמח ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זה יהיה להיט באירוע יום האהבה שלך. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 87% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון סטייק סולסברי , סטייק סולסברי וסטייק סולסברי .

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים יחד 1/3 כוס מרק בצל צרפתי מרוכז עם בשר בקר טחון, פירורי לחם, ביצה, מלח ופלפל שחור. יוצרים 6 קציצות אובליות.
מרכיבים שתצטרך
מרק בצל צרפתי מרוכזמרק בצל צרפתי מרוכז
בלוק גבינת קולביבלוק גבינת קולבי
גלילי פוקצ'ה עגבניותגלילי פוקצ'ה עגבניות
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
1/2 פאונד פרוס, חתוך מעדניות עבה או חזה הודו רוטיסרי, קצוץ1/2 פאונד פרוס, חתוך מעדניות עבה או חזה הודו רוטיסרי, קצוץ
ציוד שתשתמש בו
דגני מוזליקסדגני מוזליקס
2
במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה, משחימים את שני הצדדים של הקציצות.
ציוד שתשתמש בו
טוויסט ליקריץ אדום מתפרק (9 אינץ')טוויסט ליקריץ אדום מתפרק (9 אינץ')
3
שפכו עודפי שומן.
4
בקערה קטנה מערבבים את הקמח והמרק שנותר עד לקבלת מרקם חלק.
מרכיבים שתצטרך
1-1/4 כוס חצי וחצי1-1/4 כוס חצי וחצי
3 1/2 אונקיות עגבניות מיובשות3 1/2 אונקיות עגבניות מיובשות
ציוד שתשתמש בו
דגני מוזליקסדגני מוזליקס
5
מערבבים פנימה קטשופ, מים, רוטב ווסטרשייר ואבקת חרדל.
מרכיבים שתצטרך
2/3 כוס רוטב פלפל חריף2/3 כוס רוטב פלפל חריף
אבקת חרדלאבקת חרדל
קטשופקטשופ
1 יח'. (גודל 4 מנות) ג'לטין בטעם כחול ברי במותג JELL-O1 יח'. (גודל 4 מנות) ג'לטין בטעם כחול ברי במותג JELL-O
6
יוצקים על בשר במחבת. מכסים ומבשלים 20 דקות תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)
ציוד שתשתמש בו
טוויסט ליקריץ אדום מתפרק (9 אינץ')טוויסט ליקריץ אדום מתפרק (9 אינץ')

מרכיבים

305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק פטריות, לא מזוקקקרם מרוכז של מרק פטריות, לא מזוקק298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק בצל צרפתי מרוכזמרק בצל צרפתי מרוכז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'276 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים546 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 קילו קישואים,חזרת מוכנהחזרת מוכנה606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל מוכןחרדל מוכן1(יכול להיות או להרחיק)אבקת חרדלאבקת חרדל40אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1דאש8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר