קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות10
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סטייק סלמון צלוי עם חומץ שרי-זיגוג דבש ותבלינים עגבניות מתובל ותפוחי אדמה צרובים

סטייק סלמון צלוי עם חומץ שרי-זיגוג דבש ותבלינים עגבניות מתובל ותפוחי אדמה צרובים
סטייקים סלמון קלוי פאן עם חומץ שרי-זיגוג דבש ותבלינים עגבניות מתובל ותפוחי אדמה צרובים דורש סביב 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 42 גרם של שומן, וסך הכל 623 קלוריות. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חומץ שרי מיושן, חרדל דיז'ון, פטרוזיליה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן נסו סלמון בגריל עם חומץ שרי - זיגוג דבש ועגבניות מתובלות, סלמון בגריל עם חומץ שרי - זיגוג דבש ועגבניות מתובלות, ו סטייק סלמון צלוי עם חומץ שרי-זיגוג דבש (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים בקערה בינונית ולתת לנוח בטמפרטורת החדר במשך 30 דקות. עבור הסלמון: בסיר קטן מעל חום גבוה, להפחית את החומץ 1/4 כוס. בקערת ערבוב, לשלב את סירופ חומץ עם חרדל, דבש ואבקת אנצ 'ו צ' ילה ומתבלים לפי הטעם עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ 'ילי אנצ' ואבקת צ 'ילי אנצ' ו
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדלחרדל
חומץחומץ
סלמוןסלמון
דבשדבש
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
תן לנוח בטמפרטורת החדר במשך 30 דקות.
3
מחממים את כף השמן במחבת בינונית עד כמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מברישים את הסלמון משני הצדדים עם זיגוג.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
זיגוגזיגוג
5
מניחים במחבת ומבשלים עד חום זהוב קלות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מניחים בתנור ולהמשיך לבשל במשך 5 עד 6 דקות עבור doneness בינוני.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר את מברשת התנור שוב עם זיגוג. לתפוחי האדמה: ממיסים את החמאה על אש בינונית במחבת סאוט גדולה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
8
מוסיפים את תפוחי האדמה וזורקים למעיל עם החמאה, בואו לבשל 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
9
מוסיפים את הפטרוזיליה ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.;
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

2(חוֹרֶף)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה אדומים חדשים, מבושלים חצויתפוחי אדמה אדומים חדשים, מבושלים חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה דקפטרוזיליה קצוצה דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצה דקפטרוזיליה קצוצה דק2(חוֹרֶף)בצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4סטייקים סלמון, 6 או 7 אונקיות כל אחדסטייקים סלמון, 6 או 7 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שרי מיושןחומץ שרי מיושן21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות בשלות, קצוץ גסעגבניות בשלות, קצוץ גס1stickחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.