קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות2
ציון בריאות16
מגזין

סטייק עין טריאקי

סטייק עין טריאקי
סטייק עין טריאקי סטייק הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 428 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סטייק עין בשר בקר, ג'ינג'ר הקרקע, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח היפני. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-25 דקות. . יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו סטייקים סלמון טריאקי של ניף, סטייק טונה טריאקי, ו סטייק דג חרב טריאקי דבש (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.