קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

סטייקי חזיר מזוגגים כתומים

סטייקי חזיר מזוגגים כתומים
סטייקי חזיר מזוגגים כתומים יכולים להיות רק ללא גלוטן וללא חלב מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 304 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. 25 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם מיץ תפוזים, סטייקי חזיר, סירופ מייפל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. יום האהבה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 73%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סטייקים חזיר מזוגגים, ארוחות פשוטות: ריבת אגסים מזוגגות סטייקים, ו חזיר מזוגג כתום.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את המרמלדה, הסירופ, מיץ התפוזים ואבקת הצ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
צולים סטייקי חזיר, מכוסים, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מהחום במשך 3-4 דקות בכל צד או עד מחומם דרך, צחצוח מדי פעם עם תערובת ריבה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק חזירסטייק חזיר
קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ספסל סונומה קוסט פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
ספסל סונומה חוף פינו נואר
ספסל סונומה חוף פינו נואר
רזה, תוססת ומענגת. מקורו בעיקר מ-סנג 'יאקומו אמארל רנצ' ויניארד בסונומה קוסט אווה. זהו יין בעל מבנה רזה ואלגנטי וחומציות תוססת, המזכיר Burgundy.It משלים רטבים עשירים, בשרים קלויים ואוהב להיות מזווג עם עופות.