קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סטייקי סלמון בגריל לימון-עשב

סטייקי סלמון בגריל לימון-עשב
לימון עשב סלמון בגריל סטייקים הוא איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 34 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 267 קלוריות. מתכון זה משמש 6. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 25 דקות. גשו לסופר וקנו מרווה שפשף, מיץ לימון, סטייקים סלמון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 90%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו סטייקים לימון-עשב בגריל, חבילות סלמון לימון ועשבי תיבול בגריל, ו סלמון בגריל עם יוגורט לימון-עשב עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו 4-1 / 2 כפיות רוזמרין, מרווה, פלפל, מיץ לימון ושמן.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
צווארי עוףצווארי עוף
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
מזלפים מעל שני צידי סטייקי הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
סטייק סלמוןסטייק סלמון
3
מפזרים את יתרת הרוזמרין על גחלים לוהטות לתוספת טעם.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף
4
בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. סלמון גריל, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 ב. מהאש למשך 6-8 דקות מכל צד או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אחדמקווה יין פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
יין פינו נואר
יין פינו נואר
רוב מונדבי ג ' וניור יצר בעבודת יד את הפינו נואר הזה מכרמים נבחרים ברחבי נאפה, סונומה והחוף המרכזי. פינו נואר בקליפורניה שלנו מציג את עדינות הענב בכך שהוא מאפשר תקופת הבשלה ממושכת על הגפן. זה יבטיח גישה רכה ועוצמה בסיסית מסקרנת של טעמי תות ותמרים. מיושן באלון אמריקאי מעגל את תחושת הפה על ידי הצגת מבנה טאנין וגימור מתובל אך שופע.