קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

סטייקים הליבוט בגריל

סטייקים הליבוט בגריל
סטייקים הליבוט בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 27 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 206 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקטרי דיאטה. גשו לסופר וקנו פלפל, רוטב סויה, שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בחמאה אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 50%. ציון זה מוצק. נסו סטייקים הליבוט בגריל, סטייקים הליבוט בגריל, ו סטייקים הליבוט בגריל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר קטן, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים. מבשלים ומערבבים עד שהחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; מניחים בצד.
3
בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. הליבוט גריל, מכוסה, על אש בינונית-חמה או לצלות 4 ב. מהאש במשך 4-5 דקות מכל צד או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג, ומציפים לעתים קרובות בתערובת חמאה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
הליבוטהליבוט
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריגיו וגרואנר וולטלינר הם בחירות נהדרות עבור הליבוט. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא יקב האן מונטריי פינו נואר. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן 2008 פינו נואר תוסס אך אלגנטי עם גוון שמזכיר עלי כותרת של ורדים ואף של ניחוחות תות, תבלינים ופרחים. טעמי שזיפים נעימים ודובדבנים כהים זורמים על פני החיך, מתערבבים בנגיעות של פלפל שחור ואלון. הפרי הבשל מאוזן בחומציות חריפה ואקלים קריר וטאנינים חלקים ומשיי.ניתן להגיש את הפינו נואר הידידותי לאוכל עם מגוון רחב של מנות. תיהנו ממנו עם עוף בציפוי גבינת עיזים ועגבניות מיובשות, סלמון בגריל עם אורזו עשב או פיצה פטריות פשוטה.