קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סלט אחרי החגים

סלט אחרי החגים
סלט אחרי החגים הוא מנה עיקרית שמגישה 4. מנה אחת מכילה 458 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 36 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם מלח, אבקת קארי, בוטנים קלויים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 45%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט קיסר שרימפס בגריל: שער לחגים, אבוקדו לחג, סלט תרד רימונים וכלי אבן רייצ'ל ריי, ו ליקר ביצים .... לא רק לחגים!.

הוראות

1
בקערה זורקים את ששת המרכיבים הראשונים. בקערה קטנה שלבו את כל שאר החומרים למעט חסה.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים מעל תערובת הודו ומערבבים בעדינות. תירגע.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
3
מגישים על מצע חסה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות את חברת יין האסיר סלדו זינפנדל ( חצי בקבוק). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
חברת יין האסיר סלדו זינפנדל (חצי בקבוק)
חברת יין האסיר סלדו זינפנדל (חצי בקבוק)