קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות5
ציון בריאות17
מגזין

סלט בטטה קריבי

סלט בטטה קריבי
המתכון הקאריבי סלט בטטה מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון במרכז אמריקה. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 207 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו חרדל, תפוחי אדמה, בוטנים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו סלט בטטה קריבי, הודו קריבי & צ'ילי בטטה, ו תבשיל בטטה בסגנון הקאריבי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. כרמי אבן עומד Gewurztraminer עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
כרמי אבן עומדים Gewurztraminer
כרמי אבן עומדים Gewurztraminer
כרמי אבן עומדים Gewurztraminer מפרישים עומק טעם וביטוי רב עוצמה של התבלין הקלאסי של הזנים ורכיבי פרחים. המיקום של האתר על מדרונות הצפחה של אגם סנקה הוא אידיאלי, יצירת תנאים אופטימליים והשגת בשלות מרשימה.