קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

סלט ברביקיו בסגנון לקסינגטון

סלט ברביקיו בסגנון לקסינגטון
המתכון לסלט ברביקיו בסגנון לקסינגטון מוכן בסביבות 1 שעה ו -30 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 69 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זול עבור יום העצמאות. אם יש לך קטשופ, מלח, פלפל קאיין, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. נסו סלט כרוב אדום בסגנון לקסינגטון, מטבל ברביקיו לקסינגטון (La Craig Claiborne), ו עוף בגריל בסגנון לקסינגטון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לערבב יחד את החומרים יבשים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את החומרים הרטובים ומערבבים היטב. תערובת חומץ צריך להיות מראה אדמדם.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
3
יוצקים את התערובת על הכרוב ומערבבים לשלב. צנן את סלט הכרוב במקרר לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב

ציוד

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק). יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
Dark ruby color with bold aromas of black licorice, black pepper, cherry, and baking spice. The entry is rich, full, and scintillating. The palate is mouthwatering and smooth with a hint of chocolate. The finish is voluptuous with soft, velvety tannins.Blend: 85% Zinfandel; 15% Blend of Petite Sirah and Syrah