קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

סלט חמוציות (הידוע גם כדברי חג ההודיה הוורודים)

סלט חמוציות (הידוע גם כדברי חג ההודיה הוורודים)
סלט חמוציות (הידוע גם כדברי חג ההודיה הוורודים) עשוי להיות בדיוק הצד המנה שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 165 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני מספק מנה 24 . זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לך בננות, פקאן, קוקטייל פירות בסירופ, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו דברים ורודים, סלט שאריות חג ההודיה עם ויניגרט חמוציות, ו בלוג חדש וביסקוויטים עם לימון אוכמניות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבנט הלבטרוקן עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.