קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טאקו נעים לקהל

סלט טאקו נעים לקהל
סלט טאקו נעים לקהל נטול גלוטן, תוספת. מנה אחת מכילה 311 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. אם יש לכם אבקת צ'ילי, מיונז, אורגנו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 28%. ציון זה לא כל כך עצום. נסו סלט ים תיכוני נעים לקהל, סלט עוף נעים לקהל, ו סלט קיסר טבעוני נעים לקהל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים בקר על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את הקטשופ, האורגנו, אבקת הצ ' ילי, המלח והפלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קטשופקטשופ
אורגנואורגנו
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בקערה גדולה שלבו את החסה, העגבניות, הגבינה, הזיתים ותערובת הבקר.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב מיונז ורוטב טאקו; יוצקים מעל סלט וזורקים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
רוטב טאקורוטב טאקו
4
מפזרים שבבי תירס.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
5
מגישים מיד.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. המרתפים המסתוריים פינו נואר בלאן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
מרתפים מסתוריים פינו נואר בלאן
מרתפים מסתוריים פינו נואר בלאן
מיוצר מגפני האחוזה שלנו בכרם ויטלנד, פינו נואר "לבן" יבש זה מיוצר על ידי לחיצה על ענבי פינו נואר שלמים מיד לאחר הקציר. ליין שנוצר יש ניחוחות פרחוניים עזים של יערה, נקטרינה וגרדניה וטעמים של מלון טל דבש, אפרסקים לבנים ודובדבן גשום יותר. ליין תחושת פה עשירה וקרמית אך מסיימת נקייה,עם תווים של אבן רטובה ומינרליות חדה.