קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סלט טונה ים תיכוני חריף

סלט טונה ים תיכוני חריף
סלט טונה ים תיכוני חריף דורש על 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 183 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. . אם יש לכם צלפים, טונה ארוזה במים, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : היתרונות הבריאותיים של טונה: סלט Antipasto ים תיכוני, סלט טונה חריף, ו סלט טונה חריף מקרוני.

הוראות

1
מערבבים את הזיתים, השום והצלפים במעבד מזון חשמלי, ומעבדים כדי ליצור משחה. עם המנוע עדיין פועל, לאט להוסיף את שמן הזית דרך צינור ההזנה להתמזג ביסודיות. לאחר מכן מוסיפים את הטונה ומיץ לימון, וממשיכים לעבד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה