קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

סלט יווני לעטוף

סלט יווני לעטוף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל לעטוף סלט יווני. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 399 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך עגבניות, רוטב, חסה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד החומוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח חומוס כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו סלט יווני לעטוף, סלט יווני לעטוף, ו סלט עוף יווני דל שומן לעטוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים טורטיות עם חומוס.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
חומוסחומוס
מורחיםמורחים
2
לזרוק חסה עם כל שאר החומרים בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
תערובת חסה כפית על טורטיות; להתגלגל.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
חסהחסה
גלולגלול
4
מגישים באופן מיידי.

ציוד

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית עובד ממש טוב עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.