קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

סלט יווני מנטה

סלט יווני מנטה
אם יש לך על 15 דקות לבלות במטבח, סלט יווני מנטה יכול להיות עצום ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, וראשוני מתכון לנסות. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 397 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 35 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. 652 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם שמן זית, נענע, זיתים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא יקר למדי מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני אדיר של 80%. סלט יווני מנטה, כבש יווני עם חציל מעושן ושעועית מנטה רחבה, ו סלט אפונה מנטה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה גדולה שלבו את גבינת הפטה, העגבניות, הזיתים והמלפפונים. בקערה קטנה מערבבים את שמן הזית ומיץ הלימון ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת פטהגבינת פטה
מיץ לימוןמיץ לימון
מלפפוןמלפפון
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים את תערובת ההלבשה על הירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
4
מקשטים עם הנענע.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Moschofilero, Gruener Veltliner, Asyrtiko, Agiorgitiko

סלט יווני בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן ומושופילרו. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מייסון דה לה וילט שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -14 דולר.
מייסון דה לה וילט שרדונה
מייסון דה לה וילט שרדונה
צבע זהוב יפה עם אף עדין של פרחים לבנים והדרים. יין לבן מרענן ומורכב עם פאי לימון, ניחוחות בננה ואגס טריים ואחריו רמזים קלויים של פרלין, וניל וערמונים מסוכרים. מושלם מוגש בפני עצמו כאפריטיף או עם פירות ים, דגים בגריל וסלטים.תסיסה של 10 עד 12 יום עם אלון צרפתי ואמריקאי ואחריה התבגרות רכה של 6 חודשים על השקרים הטבעיים של היין. כמחצית מהתערובת הסופית משלימה תסיסה מלולקטית, המאפשרת לשמור על חומציות טבעית. בקבוק מוקדם מאפשר ללכוד רעננות וטעמים ראשוניים.