קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

סלט ירקות ועשבים איטלקי

סלט ירקות ועשבים איטלקי
ירקות איטלקיים וסלט עשבי תיבול הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה צדדית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 226 קלוריות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך עלי פטרוזיליה, פלפל, זיתים kalamatan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו סלמון מצופה בעשב עם סלט ירקות מעורבים, כרוב וסלט ירקות מעורבים עם ויניגרט עשב חריף, ו ירקות שדה וסלט ירקות בגריל עם רוטב עשבי תיבול חרדל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את מיץ לימון, קליפת לימון, דבש, 1 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל בבלנדר. עם המכונה פועלת, בהדרגה להתמזג השמן.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
קליפת לימוןקליפת לימון
פלפלפלפל
דבשדבש
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
לזרוק את החסה, עולש, זיתים, פטרוזיליה, בזיליקום בקערה גדולה עם מספיק רוטב למעיל. מתבלים את הסלט עם יותר מלח ופלפל, לפי הטעם, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חסהחסה
פטרוזיליהפטרוזיליה
אנדיבאנדיב
זיתיםזיתים
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Antinori Badian Passignano קיאנטי Classico Gran Selezione. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.