קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

סלט כרוב-בסגנון יווני

סלט כרוב-בסגנון יווני
סלט כרוב מתכון-בסגנון יווני מוכן בערך 1 שעה ו 10 דקות והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן, ידידותי לפודמפה וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל ים תיכוני. מתכון זה מכין 6 מנות עם 197 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו רוטב סלט יווני, כרוב במעבד מזון, גבינת פטה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד גם במחיר סביר צד צלחת עבור הרביעי ביולי. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 53%, המנה הזו די טובה. נסו מעדנייה בסגנון סלט כרוב, סלט כרוב של יוסטון-זוהי דרך טעימה לעשות סלט כרוב, ו סלט כרוב חמוץ מתוק-מחפש סוג אחר של סלט כרוב? לא נראה רחוק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

ניתן לשלב יוונית עם אגיורגיטיקו, אסירטיקו ומוסקופילרו. אם מתחשק לכם ללכת ליוונית עם האוכל היווני שלכם, אסירטיקו ומוסקופילרו הם יינות לבנים מקסימים להתאמה עם עוף, פירות ים וכו'. אגיורגיטיקו הוא אדום בעל גוף מלא המתאים לבשרים קלויים וכבש. יין אחד שתוכלו לנסות הוא סקוראס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו
סקורס סנט ג ' ורג ' אגיורגיטיקו
פטל בשלים ופירות שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים לווניל ואגוז מוסקט.רצון הקהל הזה הוא התאמה נהדרת לחזיר צלוי. נא להגיש עם צינה קלה.