קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

סלט סטייק ופטריות-מדהים ופשוט!

סלט סטייק ופטריות-מדהים ופשוט!
סלט סטייק ופטריות-מדהים ופשוט! יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 26 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 428 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לך חומץ תפוחים, מלח ים, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. נסו מניקוטי-מנה עיקרית פשוטה אך מדהימה, סלט פטריות במרינדה פשוט, ו סטייק בגריל וסלט פטריות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מקור יין נאפה עמק מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.