קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

סלט פומלה ושרימפס תאילנדי (מיאנג סום או)

סלט פומלה ושרימפס תאילנדי (מיאנג סום או)
המתכון תאילנדי Pomelo וסלט שרימפס (Miang Som O) מוכן תוך כ 30 דקות,. וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 30 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 321 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-59 היו אומרים שזה פגע במקום. לכו לחנות ותביאו צ'ילי תאילנדי, שאלוט, רוטב דגים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו סלט ג'יקמן ופומלו עם רוטב תאילנדי פיקנטי (טבעוני), סלט שרימפס ופומלו, ו סלט פומלו: ים סומו (???????) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערת תבלין קטנה, מערבבים יחד ריבה צ ' ילי ורוטב דגים; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
1 כוס צ'דר טרי מגורר1 כוס צ'דר טרי מגורר
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מניחים מים ומלח בסיר 4 ליטר; מביאים לרתיחה. להפחית תת מבשלים. המים צריכים להיות מהבילים, אבל לא מבעבעים.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
3
מוסיפים שרימפס לסיר; מערבבים עד שרימפס בקושי אטום, על 1 1/2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
4
הסר עם עכביש מתכת או כף מחוררת. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
5
מסדרים שרימפס עלום, רוטב, שאלוט, מלפפון, בוטנים, צ ' ילי, ליים, פומלו ועלי חסה על מגש גדול. כדי להרכיב ולהגיש: מניחים שרימפס אחד עלה חסה ו "קצת מזה וקצת מזה," ואחריו כפית של רוטב; לעטוף אותו ביס אחד לצרוך.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
PomeloPomelo
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

מרכיבים

3פרוסותלצ'ילי עין 4 ציפור, לחתוך לרוחב לפרוסות 1/8 אינץלצ'ילי עין 4 ציפור, לחתוך לרוחב לפרוסות 1/8 אינץ2עץבוסטון (Bibb) חסה, מופרדים לעלים בודדים, נשטף והסתחרר יבשבוסטון (Bibb) חסה, מופרדים לעלים בודדים, נשטף והסתחרר יבש1גדולחצי מלפפון, זרע לחתוך לקוביות 1/4 אינץ ' (על 1 1/2 כוסות)חצי מלפפון, זרע לחתוך לקוביות 1/4 אינץ ' (על 1 1/2 כוסות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב דגיםרוטב דגים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר טרי (הצעיר יותר טוב) כי כבר קילף לחתוך לקוביות 1/4 אינץג'ינג'ר טרי (הצעיר יותר טוב) כי כבר קילף לחתוך לקוביות 1/4 אינץ1גדולסיד (לבחור אחד עם עור דק וחלק), לחתוך לקוביות 1/4 אינץ ' (לקלף וכל), או 1 מיץ לימון כף (ראה הערה לעיל)סיד (לבחור אחד עם עור דק וחלק), לחתוך לקוביות 1/4 אינץ ' (לקלף וכל), או 1 מיץ לימון כף (ראה הערה לעיל)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו קלויים או בוטניםקשיו קלויים או בוטנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשאלוט או 1/2 בצל אדום בינוני, קלופים וחותכים לקוביות 1/4 אינץ '( כ 1/2 כוס)שאלוט או 1/2 בצל אדום בינוני, קלופים וחותכים לקוביות 1/4 אינץ '( כ 1/2 כוס)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחנות-קנה או תוצרת בית תאילנדי צ'ילי ג' אם (נאם פריק פאו)חנות-קנה או תוצרת בית תאילנדי צ'ילי ג' אם (נאם פריק פאו)2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Tanian et וינסנט Careme Terre Brulee Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.