קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות14
ציון בריאות1
מגזין

סלט פטל רוזי

סלט פטל רוזי
סלט פטל רוזי יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי לפודמפ, ושלם 30 מתכון שחיפשת. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 128 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. מתכון זה משמש 14. אם יש לכם פטל, ג'לטין פטל, שרבט פטל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר מאוד. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 19%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט פטל ופיסטוק עם ויניגרט פטל שמנת, סלט פטל-אבוקדו עם ויניגרט פטל, ו סלט קוב אביב עם ויניגרט בזיליקום פטל + סלט צנצנת מייסון.

הוראות

1
בקערה גדולה, ממיסים ג ' לטין במים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים שרבט ומערבבים עד להמסה. מצננים עד לסירופי.
מרכיבים שתצטרך
בערך פטל שרבט, מעט מרוכךבערך פטל שרבט, מעט מרוכך
3
מוסיפים פטל.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
4
יוצקים לתבנית משומנת של 8 כוסות. מצננים עד ליציבות.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. כרמי עמק וילמט שיבוט דיז ' ון שרדונה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
וילמט עמק כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
וילמט עמק כרמים דיז ' ון שיבוט שרדונה
האף נפתח בניחוחות של לימון, אגס, אגוזי לוז ודבש. הזר עובר ללגימה שמנת בינונית ומציעה טעמים של תפוז, שמנת מתוקה, וניל, קרמל וציפורן. איזון חומציות משאיר את היין מרענן, עם גימור מתמשך ואידיאלי לזיווג מזון.התאימו למנות פירות ים עשירות כמו שרימפס בגריל או סקמפי פירות ים, פשטידת סיר עוף או מרקים שמנת, מנות אורז או תפוחי אדמה, סלטים טריים עם ויניגרטות וגבינות קשות כמו צ ' דר לבן מיושן.