קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות4
ציון בריאות46
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פסטה יווני עם פטה ועוף

סלט פסטה יווני עם פטה ועוף
המתכון סלט פסטה יוונית עם Fetan ועוף יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 18 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 668 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. לך לחנות ותביא עוף, שמן זית, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו תרד בריא סלט פסטה יוונית פטה, שמנת פטה בסגנון יווני מלפפון סלט פסטה, ו פסטת עוף יוונית בסיר אחד עם רוטב יין פטה שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לבשל פסטה על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
3
בקערה קטנה, להקציף יחד מרק, שמן, חומץ, חרדל דיז ' ון, טימין, מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
חומץחומץ
מרקמרק
טימיןטימין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיף לקוביות עוף, פלפל ירוק, ונענע.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
עוף שלםעוף שלם
מנטהמנטה
5
מסננים פסטה ומוסיפים לקערה עם רוטב ועוף. לזרוק לשלב. מכסים בפלסטיק ומקררים עד שמוכנים לשרת. למעלה עם גבינת פטה רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה
עוף שלםעוף שלם
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero הן אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.