קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות15
ציון בריאות8
מגזין

סלט פסטה פלוס

סלט פסטה פלוס
סלט פסטה פלוס עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני ההזדקנות שלך. מתאים ל-15 מנות. תמורת 60 סנט למנה , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 214 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -6 גרם שומן . מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו פלפל, לבבות ארטישוק כבושים, מלח ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. עם ציון ספונקולרי של 41% , המנה הזו מוצקה. סלט פסטה עם מעטפת ים או סלט פסטה ווילי , וואו האורחים שלכם ב-4 ביולי עם סלט פסטה קישואים ללא פסטה , וסלט פסטה בקיץ ולמה לא כדאי לשטוף פסטה במים קרים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות האריזה; מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
מניחים בקערה גדולה; מוסיפים את תשעת המרכיבים הבאים. בצנצנת עם מכסה הדוק, משלבים את מרכיבי הרוטב; נער היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
יוצקים על הסלט ומערבבים לציפוי.

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוטיכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט1126 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, פרוסגזר, פרוס3מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, פרוסותצלעות סלרי, פרוסות966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1( חצילים)פלפל ירוק, ג'וליאןפלפל ירוק, ג'וליאן213אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צנצנת לבבות ארטישוק במרינדה, סחוט וקצוץ גסצנצנת לבבות ארטישוק במרינדה, סחוט וקצוץ גס170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מגולענים זיתים בשלות, סחוט פרוסיכול מגולענים זיתים בשלות, סחוט פרוס1גדולבצל, חצוי פרוס דקבצל, חצוי פרוס דק2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה ספירלית לא מבושלתפסטה ספירלית לא מבושלת67אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הקונצ'רטו של Medici Ermete Lambrusco Reggiano עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-23 דולר לבקבוק.
מדיצ'י ארמטה קונצ'רטו למברוסקו רג'יאנו
מדיצ'י ארמטה קונצ'רטו למברוסקו רג'יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן בחיך.