קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קוב עם רוטב אלילה ירוק

סלט קוב עם רוטב אלילה ירוק
המתכון סלט קוב עם רוטב אלה ירוק מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 285 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך חומץ יין, פטרוזיליה שטוחה, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. עם כפית ציון 69% המנה הזאת טובה. נסו סלט קוב עם רוטב אלילה ירוק, סלט קוב דרום מערב עם רוטב אלילה ירוק, ו סלט קוב אלת ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין רוטב, במקום הראשון 11 מרכיבים בבלנדר או מעבד מזון; תהליך עד חלקה. לְצַנֵן.
2
כדי להכין סלט, לשלב חסה וגרס בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים 2 כוסות תערובת חסה על כל אחד 4 צלחות. מסדרים 6 כפות עוף, 4 עגבניות טריזים, 2 פלחי ביצה, 2 כפות אבוקדו, ו 1 כף גבינה על כל מנה.
מרכיבים שתצטרך
4
מגישים כל סלט עם רוטב 1/4 כוס.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)משחת אנשובימשחת אנשובי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קלופים חתוכים לקוביותאבוקדו קלופים חתוכים לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס גבינה כחולה מתפוררת1/4 כוס גבינה כחולה מתפוררת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף מבושל קצוץחזה עוף מבושל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט ללא שומן רגיליוגורט ללא שומן רגיל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים11 קילו קישואים,טרגון טרי קצוץטרגון טרי קצוץ1שן שום, טחוןשן שום, טחון3(חוֹרֶף)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2largesביצים גדולות מבושלות היטב, כל חתך לתוך 4 טריזיםביצים גדולות מבושלות היטב, כל חתך לתוך 4 טריזים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז דל שומןמיונז דל שומן2בצל צהוב בינוני, קצוץחסה קרועהחסה קרועה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2עגבניות, כל חתך לתוך 8 טריזים (כ 1 פאונד)עגבניות, כל חתך לתוך 8 טריזים (כ 1 פאונד)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזוז גרגיר הנחליםגזוז גרגיר הנחלים3(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן