קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות62
מגזין

סלט קינואה ותפוחים עם רוטב קארי

סלט קינואה ותפוחים עם רוטב קארי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל סלט קינואה ותפוח עם רוטב קארי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 327 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. אם יש לכם מלח גס, אבקת קארי, פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 28 דקות. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל הודי. מתכונים דומים: סלט נקניק תפוח עם רוטב יוגורט קארי, סלט קינואה קינואה קציר תפוח + רוטב טחינה מתוק, ו סלט קינואה קצוץ סתיו עם סיידר תפוחים + רוטב טחינה-מרווה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Delaire גרף Chenin בלאן. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.