קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

סלט קריבי עם ויניגרט תפוזים מתוק

סלט קריבי עם ויניגרט תפוזים מתוק
המתכון סלט קריבי עם ויניגרט כתום מתוק מוכן בערך בעוד 45 דקות. וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון במרכז אמריקה. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 737 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 50 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך אופציונלי: אננס, חרדל, חומץ יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תפוזים מנדרין משומר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כוסות יוגורט סלסה פירות כקינוח. עם כפית מתכונים דומים: סלט שרימפס קריבי עם ויניגרט ליים, חזיר ממולא קריבי עם תפוז בטטות ובננות, ו סלט בטטה קריבי.

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוזים מנדרינית, סחוטיםתפוזים מנדרינית, סחוטים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)6(חוֹרֶף)דובדבנים יבשים או חמוציותדובדבנים יבשים או חמוציות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל יבשחרדל יבש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה4בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים סחוט טרי (כ 1/2 של תפוז טבור גדול)מיץ תפוזים סחוט טרי (כ 1/2 של תפוז טבור גדול)4ריבס, קצוץ טרי או קפואאופציונלי: אננס טרי קצוץאופציונלי: אננס טרי קצוץ1פלפל אדום, קצוץ או פרוספלפל אדום, קצוץ או פרוס1חבורה גדולהחסה רומאיתחסה רומאית01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואזרעי שומשום שחור או רגילזרעי שומשום שחור או רגיל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, בגרילחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, בגריל2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים בתפריט? נסה זיווג עם Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Gundlach Bundschu Gewurztraminer. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Gundlach Bundschu Gewurztraminer
Gundlach Bundschu Gewurztraminer
ניחוחות ריחניים של פרחים לבנים, קלמנטינה ואולספייס פרצו מהזכוכית ואחריו טעמים חושניים של אגס אסייתי, ליים, גויאבה ופירות תשוקה מתובל בכוסברה. החיך העגול, הקטיפה מודגש עם הערות מינרליות ארוגות בעדינות וחומציות חדה המובילה לגימור ארוך, תוסס. בהיר להפליא ורענן בנעוריו, זה קלאסי, יבש Gewürztraminer ימשיך לפתח מורכבות עד חמש עשרה שנים מן הבציר.