קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות2
ציון בריאות92
מגזין

סלט רומיין בגריל

סלט רומיין בגריל
סלט רומיין בגריל יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון מנות ראשונות שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, מתכון ידידותי fodmap יש 32 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מובא לך על ידי blog.fatfreevegan.com. אם יש לכם פלפל, חומץ בלסמי, גרעיני חמניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 7 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 92%. מתכונים דומים: סלט קיסר בגריל / רומיין בגריל כל כך טוב!, סלט רומיין בגריל, ו סלט רומיין בגריל.

הוראות

1
חותכים את הלב רומיין חצי לאורכו. לקצץ את קצה הגבעול קצת, אם אתה רוצה, אבל הקפד לא לחתוך יותר מדי–כל העלים צריכים להישאר מחוברים.
מרכיבים שתצטרך
רומייןרומיין
2
תחמם את הגריל של ג ' ורג ' פורמן או מחבת גריל עם כיריים. לרסס אותו קלות עם שמן זית, במידת הצורך. (אתה יודע הגריל שלך–אם אתה חושב שזה יכול מקל, לתת לו תרסיס מהיר.) ברגע שזה חם, לשים חצי רומיין אחד על זה, שניים אם הם יתאימו. סגור את החלק העליון של הגריל פורמן או לחץ על החסה בעדינות עם מרית אם אתה משתמש במחבת גריל. מבשלים בערך 2 או 3 דקות, עד שהחסה החלה לנבול וסימני גריל להופיע; ואז, אם אתה משתמש במחבת גריל, להתהפך וגריל עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
רומייןרומיין
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מניחים על שתי צלחות, לחתוך את הצד, ומפזרים כל אחד עם 1/2 כפית חומץ, 1/2 כפית זרעי חמניות, ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
גרעיני חמניותגרעיני חמניות
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
4
מגישים בעוד עדיין חם.