קושימומחה
מוכן ב24 שעות
מנות10
ציון בריאות36
סוגי מאכליםסלט
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט תפוחי אדמה דרומי פשוט

סלט תפוחי אדמה דרומי פשוט
המתכון סלט תפוחי אדמה דרומי פשוט יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 24 שעות. מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 37 גרם של שומן, וסך הכל 456 קלוריות. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 10. מתכון זה מ southern.food.com יש 5 אוהדים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. גשו לסופר וקנו בצל, מלח, חרדל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: סלט תפוחי אדמה דרומי פשוט, שעועית לימה דרומית פשוטה: צד מושלם לארוחות דרומיות לבביות, ו סלט תפוחי אדמה דרומי.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.