קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

סלט תרד חמוציות עם רוטב בייקון

סלט תרד חמוציות עם רוטב בייקון
סלט תרד חמוציות עם רוטב בייקון הוא הר ד ' אובר שמגיש 8. מנה אחת מכילה 151 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מיץ ליים, רצועות בייקון, דבש וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ופרימלית דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. עם כפית ציון 56%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: סלט תרד עם בייקון, בצל מקורמל, פטריות וגבינה כחולה ברוטב רוטב מחבת בייקון ומעליו ביצה קשה, סלט תרד עם בייקון, בצל מקורמל, פטריות וגבינה כחולה ברוטב רוטב מחבת בייקון ומעליו ביצה קשה, ו סלט תרד עם בייקון, בצל מקורמל, פטריות וגבינה כחולה ברוטב רוטב מחבת בייקון ומעליו ביצה קשה.

הוראות

1
בקערת סלט גדולה שלבו את התרד, החמוציות והבצל.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
תרדתרד
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה קטנה הניתנת למיקרוגל, הקציפו את מיץ הליים, הדבש והחרדל; מערבבים בייקון. מיקרוגל עד חם.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
חרדלחרדל
בייקוןבייקון
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מגישים עם סלט.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. קלין ביג ברייק זינפנדל עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
קלין ביג ברייק זינפנדל
קלין ביג ברייק זינפנדל
כרם ביג ברייק, שנקרא על שם כביש ביג ברייק, העובר בסמוך לבלוק, ייצר באופן מסורתי את אחד המגרשים החזקים והאינדיבידואליים ביותר שלנו של זינפנדל. זינפנדל בשלות מוקדמת, הפסקה גדולה היא שנה אחר שנה בין המון הענבים הראשונים שאנו קוטפים. השילוב של קרקעות חוליות במיוחד ומנוקזות היטב; חקלאות יבשה; גפנים בנות מאה שנה ומאומנות בראש ורצועת האוויר הצוננת הייחודית מהנהרות סן חואקין וסקרמנטו המעדיפה את אתרי הכרמים הטובים ביותר של אוקלי יוצרים סינרגיה של אלמנטים שהיא אידיאלית להבשלת זינפנדל ולהבעת אופיו המלא של הפרי. למעשה, הבלוק הזה ממוקם רק כמה מאות מטרים מהגדה של נהר סן חואקין.