קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

סלטי טאקו בקר קלים

סלטי טאקו בקר קלים
המתכון סלטי טאקו בקר קל יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 25 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה 533 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו צ'יפס, גבינת צ' דר, תערובת רומיין וחסה עלים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו סלט טאקו פיאסטה, מחבת טאקו בקר קלה, ו מחבת טאקו בקר קלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, מערבבים שמנת חמוצה, סלסה ו -2 כפיות של תערובת תיבול טאקו; מקררים תוך כדי הכנת סלט.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
ב מחבת nonstick 10 אינץ', לבשל בשר מעל חום בינוני גבוה 5 עד 7 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד מבושל היטב; לנקז. מערבבים הנותרים תערובת טאקו ומים קרא על חבילת תערובת תיבול. Cook as directed on seasoning mix package.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
תערובת תיבולתערובת תיבול
מיםמים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מחלקים חסה בין 6 צלחות ארוחת ערב. למעלה כל אחד עם בשר בקר, שעועית, גבינה ועגבנייה.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
גבינהגבינה
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
בקרבקר
4
טפטוף עם רוטב.
5
מגישים עם צ ' יפס טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.