קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

סלמון בגריל עם מאיו שום

סלמון בגריל עם מאיו שום
סלמון בגריל עם מאיו שום נטול גלוטן,, פסקטריאן וקטוגני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 35 גרם חלבון, 53 גרם שומן, ובסך הכל 638 קלוריות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. לכו לחנות ואספו חרדל דיז'ון, יוגורט, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה עובד גם כמנה עיקרית יקרה למדי עבור הרביעי ביולי. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. עם כפית ציון 77%, המנה הזו מוצקה. סלמון בגריל עם מאיו שום עבור 2, סלמון בגריל עם מאיו שום עבור 2, ו המבורגרים סלמון עם בזיליקום-שום מאיו דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
שלב 3 כפות שמן ורוזמרין; מזלפים מעל סלמון. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל. גריל, מכוסה, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מהאש למשך 10-12 דקות או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
צווארי עוףצווארי עוף
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
2
בינתיים, בקערה קטנה הניתנת למיקרוגל, שלבו שום ושמן שנותר. מיקרוגל, לא מכוסה, גבוה למשך 20-30 שניות או עד לריכוך; מעבירים לבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מוסיפים את שאר החומרים. מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה.
4
מגישים עם סלמון.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון בגריל. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
פינו נואר עשיר זה נפתח בניחוחות פרי אדומים המודגשים על ידי דומדמניות וגרידת תפוז. טעמי פטל ודובדבן ממשיכים לחיך ומשלימים אותם תווים של שוקולד מריר ואוכמניות. מראה חומציות בהירה ומשקל גוף בינוני, הגימור ארוך ומתמשך.