קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות15
ציון בריאות6
מגזין

סלמון בגריל עם מלפפון + סלסה בצל מתוק

סלמון בגריל עם מלפפון + סלסה בצל מתוק
המתכון סלמון בגריל עם מלפפון + בצל מתוק Salsan מוכן תוך 10 דקות בערך. והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ו pescatarian אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 50 קלוריות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-9 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם מלפפון, שמן canolan, מלח ופלפל כשרים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו מלפפון פריך Salsan וסלמון בגריל, סלמון בגריל עם אבוקדו-מלון-סלסה מלפפון, ו סלמון בר בגריל עם מלפפון-סלסה אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
עונת הסלמון עם מלח כשר ופלפל שחור טחון טרי. תניח בצד.לקלף מלפפון לחתוך לרצועות דקות, להמשיך לקצוץ דק.לזרוק לתוך קערה יחד עם בצל קצוץ, כוסברה, נענע וסראנו צ ' ילה.
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
3/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)3/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)
תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מוסיפים שמן, מיץ ליים, מלח ופלפל. לזרוק מעיל ומקרר עד מוכן לשרת.השתמשתי בהיקורי (ספוג מים) כדי לצלות את פילה הסלמון שלי. אם אתה שם את הסלמון ישירות על הגריל, שמן את העור ומבשל את צד העור עם מכסה סגור. אתה לא צריך לדאוג שמן נוסף שכן אתה לא אוכל את העור בכל מקרה. באשר לזמני בישול, זה תלוי כמה עבה הדג שלך. כלל כללי הוא 10 דקות לכל 1" עובי. ראה סעיף הערות עבור מעולה צליה תרשים מדריך וקישור!
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
לשרת וליהנות!

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב טיילר סנטה ברברה שרדונה מחוז עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.