קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות83
מגזין

סלמון במרינדה מאסטרים

סלמון במרינדה מאסטרים
סלמון מושרה מאסטרס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 465 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לך עשב לימון, רוטב סויה, בצל ירוק, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המנגו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויטים מנגו פליאו עם חמאת מנגו כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -35 דקות. נסו היום שלי במאסטרס והאדונים כריך גבינת פימנטו המפורסם, גלידת אפרסק ג'ורג'יה סנדוויץ' מן המאסטרים, ו ג'ודי אדם פיסטוק - סלרי פסטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
הוסף 1 בכל פעם דרך פתיחת הזנה של בלנדר פועל, מנגו, חלקים עדינים של לימון, כוסברה, בצל ירוק, שאלוט, שורש זנגביל עד שהם מתחילים ליצור משחה. השאירו את הבלנדר פועל ודרך פתח ההזנה מוסיפים את ממרח הקארי ורוטב הצ 'ילי של סרירצ' ה ומתמזגים יחד במשך כמה שניות, ואז ממשיכים להוסיף את הנוזלים 1 בכל פעם: שרדונה, רוטב סויה, מיץ תפוזים וחלב קוקוס. שמור חצי מתערובת זו בקערה קטנה כדי להפוך לרוטב.
מרכיבים שתצטרך
SrirachaSriracha
חלב קוקוסחלב קוקוס
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
משחת קארימשחת קארי
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שרדונהשרדונה
עשב לימוןעשב לימון
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב סויהרוטב סויה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שאלותשאלות
מנגומנגו
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
מסדרים את הסלמון בקערה רדודה ושופכים את החצי השני של התערובת על הדגים. לכסות ולתת להשרות בקירור לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מעבירים את תערובת הרוטב שמורות לסיר קטן ומבשלים מעל חום בינוני גבוה עד שהוא מתחיל לבעבע להתעבות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מחממים את שמן הזית במחבת בטוחה לתנור וצורבים כל צד של הסלמון (צד העור למטה ראשון) מבלי להפריע ל-3 עד 4 הדקות הראשונות של צרי בכל צד. (זה מאפשר למשטח לקרמל, כך שהדגים לא יקרעו לגזרים כאשר אתה הופך אותו.)
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
6
מעבירים את המחבת לתנור כדי לסיים את הדגים-5 עד 7 דקות נוספות, בהתאם לעובי הפילה. אל תבשלו את הדג יתר על המידה. זה נעשה כאשר הוא קופץ בחזרה על להיות נדחף קלות. השתמש כפפת תנור כדי להסיר את המחבת מהתנור (ידית זה יהיה חם).
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
כפפת תנורכפפת תנור
תנורתנור
מחבתמחבת
7
להעביר סלמון למגש ולתת לנוח.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
8
מסננים את הרוטב והכפית על פילה הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
רוטברוטב

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרדונה יבששרדונה יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה, גבעולים הוסרוכוסברה טרייה, גבעולים הוסרו1אינץשורש ג'ינג' ר טרי, עור מגורד עם קצה כף, ו לרבעיםשורש ג'ינג' ר טרי, עור מגורד עם קצה כף, ו לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)משחת קארי ירוקהמשחת קארי ירוקה3ביוןעשב לימון טרי, עלים חיצוניים קשיחים הוסרו גבעול צהבהב ראשי חבול בצד של סכין לחתוך לאורכים לניהול (כ 2 אינץ')עשב לימון טרי, עלים חיצוניים קשיחים הוסרו גבעול צהבהב ראשי חבול בצד של סכין לחתוך לאורכים לניהול (כ 2 אינץ')1מנגו, מקולף ופרוס מן הזרעמנגו, מקולף ופרוס מן הזרע2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1קילוגרםמיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך3בצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבדבצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבד1שאלות, קלופים ורבעיםשאלות, קלופים ורבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתבלינים תבלינים "Roland" רוטב צ'ילי Sriracha או סמבל oelek (רוטב צ' ילי)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טיילר יקב סנטה ברברה שרדונה מחוז. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.