קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות44
מגזין

סלמון טריאקי עם אורז ג'ינג'ר שומשום

סלמון טריאקי עם אורז ג'ינג'ר שומשום
המתכון סלמון טריאקי עם אורז ג'ינג'ר שומשום מוכן בערך 20 דקות והוא בהחלט נהדר ללא גלוטן ופסקאטרי אפשרות לאוהבי אוכל יפני. המתכון הזה מכסה 34% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 529 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן כל אחד. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו חמאה, תרד, רוטב לסלט ג'ינג'ר שומשום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ברוטב הסלט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד קערה אחת כמו קינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 81%. ציון זה הוא סופר. מתכונים דומים: טריאקי-סלמון ג'ינג'ר עם אטריות קישואים שומשום, סלמון טריאקי שומשום קל, ו סלמון טריאקי עם אספרגוס שומשום.

הוראות

1
מבשלים אורז לפי הוראות החבילה. בינתיים מניחים פילה סלמון ב -15 אינץ'. איקס 10-אין. איקס 1-אין. תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
שלב סירופ ורוטב טריאקי; כף 1/3 כוס תערובת מעל פילה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
3
אופים בחום של 400 מעלות למשך 10-15 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג, צולים לעיתים קרובות עם תערובת הסירופ שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
במחבת גדולה הקפיצו בצל בחמאה עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
מוסיפים תרד ואורז מבושל; מטגנים עוד 2 דקות. מערבבים פנימה רוטב; מחממים דרך.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
6
מגישים עם סלמון.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור סלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. האחיות מקברייד סנטרל קוסט שרדונה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
מקברייד אחיות מרכז החוף שרדונה
מקברייד אחיות מרכז החוף שרדונה
שרדונה החוף המרכזי הזה הוא אלגנטי ומלא חיים. הפרי גדל בר קיימא בעמק עדנה ובמחוז מונטריי עם טעמים המשתרעים על אפרסק לבן, אגס, גרידת הדרים, תפוח ירוק, אננס, וניל, אלון ועם תווים עדינים של פרחים לבנים. חלק מהיין הוכנס לחביות עץ אלון צרפתיות חדשות וניטרליות, ואילו האיזון הותסס במיכלי נירוסטה.