קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

סלמון מבושל שמיר

סלמון מבושל שמיר
סלמון מבושל שמיר עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 204 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו ציר עוף, שמיר קשור, פילה סלמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קסדייה קינוח שוקולד פטל # Choctoberfest כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 94%. מתכונים דומים: סלמון מבושל קל עם שמיר, סלמון מבושל עם שמיר וצלפים, ו סלמון מבושל ורוטב שמיר.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.